محل تبلیغات شما

AdWords چیست؟ادوردز یا (Google AdWords)

ادوردز یا (Google AdWords) یک سیستم تبلیغاتی در گوگل است که تبلیغ کنندگان با استفاده از این سیستم میتوانند در کلمات کلیدی خاص، سایتشان را در گوگل، به صدر نتایج جستجو برسانند و بازدید هدف سایت خود را با پرداخت هزینه دریافت کنند.

از آنجا که تبلیغ کنندگان برای هر کلیک که روی تبلیغاتشان میشود، مبلغی پرداخت خواهند کرد، بدین معنی خواهد بود که گوگل از جستجوی صورت گرفته درآمد کسب میکند.

گوگل ادوردز AdWords برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

آیا Google AdWords برای کسب و کار من مناسب است ؟

با توجه به رقابت پذیری کلمات کلیدی که شما پیشنهاد می کنید و ربط آن کلمه کلیدی به تبدیل فروش برای شرکت شما ، ممکن است AdWords برای کسب و کار شما خوب نباشد. اما در بیشتر موارد Google AdWords برای بسیاری از کسب و کارها موثر است ، البته به شرطی که آنها پول خود را صرف کلمات کلیدی بی ارزش با CTR پایین نکنند!

چگونه با Google AdWords تبلیغ کنیم ؟

شرکت ها می توانند با باز کردن یک حساب Google AdWords در گوگل تبلیغ کنند. همچنین میتوانند به سایت ها و مراکزی که خدمات ادوردز ارائه میدهند مراجعه کنند.

هزینه در گوگل ادوردز چقدر می باشد ؟

هزینه ادوردز بسته به میزان اهمیت کلمه کلیدی و تعداد متقاضی و جایگاه قرارگیری متفاوت است و فاکتورهای دیگر متفائت است که در پنل ادوردز شما محاسبه میشود.

حراج گوگل چگونه عمل می کند؟

هنگامی که یک درخواست در Google ایجاد می شود، موتور جستجو درخواست را پردازش می کند و حراج را اجرا می کند که سپس موقعیت های تبلیغاتی و CPC هر تبلیغ کننده را تعیین می کند.

چگونه وارد حراج گوگل شوید؟

تبلیغات Google شما واجد شرایط برای ورود به مزایده است هر زمان که شما در معرض کلمات کلیدی مرتبط با جستجو کاربر قرار میگیرید پیشنهادات، نمره کیفیت و ارتباط شما در تعیین اینکه آیا آگهی شما واجد شرایط نمایش دادن در SERP است یا نه مورد بررسی قرار میگیرد.

CPC چیست؟

CPC، یا هزینه هر کلیک، میزان تبلیغاتی است که هر زمان که کسی بر روی تبلیغ AdWords خود کلیک کند، پرداخت می کند.

CPC واقعی چیست؟

CPC واقعی مبلغی است که یک تبلیغ کننده هر بار که یک کلیک روی تبلیغاتش صورت میگیرد، پرداخت می کند. این شماره بسته به سایر تبلیغ کنندگان در حراج متفاوت است و همیشه کمتر از حداکثر قیمت پیشنهاد شده است.

 

CPC چگونه کار می کند؟

CPC شما با رقابت پذیری کلمات کلیدی شما، حداکثر پیشنهادات شما و نمرات کیفیت شما تعیین می شود.

میانگین هزینه برای هر کلیک در AdWords چیست؟

میانگین هزینه کلیک روی AdWords بر اساس کلیدی و نوع کسب و کار متفاوت است، اما تقریبا ۲٫۳۲ دلار در شبکه جستجو و ۰٫۵۸ دلار در شبکه نمایش داده شده است.

نمره کیفیت گوگل چیست؟

این یک متاتریدر Google است که برای تعیین اینکه تبلیغات شما به چه کاربر مربوط و مفید است، اساسا بر اساس CTR تبلیغ شما، ارتباط با کلیدواژه و کیفیت صفحه هدایت شما تعیین شده است. بالاترین نمره کیفیت شما، بهتر است: کلمات کلیدی با کیفیت بالا، پول شما را صرفه جویی کرده و رتبه بندی های تبلیغی بیشتری را کسب می کنند.

روش های پیشنهاد جایگزین چیست؟

روش های پیشنهاد جایگزین عبارتند از CPM و CPA.

پیشنهاد قیمت CPM چیست؟

قیمت گذاری CPM بر اساس برداشت است و می تواند در کنار قیمت CPC مورد استفاده قرار گیرد.

تفاوت CPC در مقابل CPM در چیست؟

CPC هزینه تبلیغات است که بر اساس تعداد کلیک هایی که دریافت می کند در حالی که CPM هزینهای برای تبلیغات است که براساس تعداد دفعات نمایش آن است، در نظر داشته باشید که هر دو روش را می توان همزمان استفاده کرد.

کلمات کلیدی AdWords چیست؟

کلمات کلیدی در AdWords کلمات و عباراتی هستند که برای جستجو کنندگان، در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) ظاهر شوند. به عنوان مثال، اگر شما قصد خرید آنلاین کفش داشته باشید، شما ممکن است بر روی کلمات کلیدی مانند کفش ورزشی نایک” و جدیدترین کفش های آدیداس” کلیک کنید.

آگهی مربوط به آگهی در AdWords چیست؟

مرتبط بودن آگهی اندازه گیری میزان ارتباط کلمه کلیدی شما با قیمت تبلیغات شماست و همچنین میزان کلماتی که کلمات کلیدی شما با پیام تبلیغ شما و صفحات مربوطه مطابقت دارند. ارتباط آگهی و کلمات کلیدی می تواند میزان کلیک و امتیازات شما را بهبود بخشد.

 

منبع: weboperator

چطور به فکر افزایش رنک سایت خود باشیم؟ پیج رنک چیست؟

گوگل ترندز چیست | معرفی ابزار استخراج آمار جستجوی کلمات در گوگل

همه چیز درباره گوگل ادوردز "Google Adwords"

کلیدی ,adwords ,کلمات ,تبلیغ ,گوگل ,کلیک ,کلمات کلیدی ,می کند ,است که ,google adwords ,کسب و ,پذیری کلمات کلیدی ,رقابت پذیری کلمات

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بازرسي فني مهدي اژدري